Zaznacz stronę

10-11 października 2019 roku uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunami udali się na dwudniową wycieczkę do Zakopanego. Grupa liczyła 19 osób oraz dwóch opiekunów.

Z wycieczki skorzystać mogli uczniowie, którzy osiągnęli najwyższą średnią ocen (co najmniej 4,8) oraz brali aktywny udział w środowisku szkolnym. Wycieczka była nagrodą za pracę w roku szkolnym 2018/2019 i była w całości finansowana przez szkołę.

Rano, około godziny 8.00 zebraliśmy się pod szkołą, by wyruszyć w kilkugodzinną podróż autokarową w góry. Punktem docelowym wycieczki była miejscowość Ząb, w której znajduje się Ośrodek Kolonijno-Wypoczynkowy „Staszelówka”, miejsce naszego noclegu.

Po zakwaterowaniu i zjedzeniu obiadu wyruszyliśmy na wspólną wyprawę na Gubałówkę, zeszliśmy obok wyciągu do Zakopanego i mieliśmy czas wolny na Krupówkach.

Po powrocie do Ośrodka Wypoczynkowego wspólnie usmażyliśmy kiełbaski przy kominku, graliśmy w piłkarzyki i bilard, dwóch uczniów grało na gitarach i śpiewało piosenki umilając nam wszystkim wieczór.

Drugi dzień naszego pobytu w Zakopanem również był udany. Dzień był słoneczny i ciepły, od razu po śniadaniu udaliśmy się do Polanicy Białczańskiej, skąd wyruszyliśmy pieszo do Morskiego Oka. Trasa w obie strony zajęła nam około 4 godzin. Uczestnicy wycieczki zachwycali się pięknem gór. Następnie pojechaliśmy do Ośrodka Wypoczynkowego na obiad. Po zjedzeniu pysznego posiłku, spakowaliśmy się i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Uważamy, że wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy ciekawe miejsca. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć. Mamy nadzieję, iż ponownie odwiedzimy to wspaniałe miasto.

Poniżej krótka fotorelacja z wycieczki.