Zaznacz stronę

Dzień 1

Pierwszy dzień pobytu na Litwie rozpoczął się o od przyjazdu pod budynek noclegowy o godzinie 13.
Po wyjściu z busa po długiej trwającej wiele godzin drodze rozpakowaliśmy nasze bagaże, własnie podczas wykonywania tej czynności po raz pierwszy poznaliśmy Gabriele koordynatorkę projektu z Litwy która miło nas przywitała.
Od razu polubiliśmy panią Gabriele była młoda miła kobieta zaangażowana w to co robi po krótkiej pogawędce pani przydzieliła nam pokoje oraz streściła plan dnia. Był to pierwszy dzień wymiany wiec od razu po zakwaterowaniu się w pokojach zostaliśmy zaproszeni do osobnego budynku w którym znajdować się stołówka i sala gimnastyczna na ciepły obiad.
Po długiej podroży byliśmy bardzo głodni i zmęczeni wiec po ciepłym obiedzie i zapoznaniu się na dużej sali z moździerza z wymiany wróciliśmy do pokoi ponieważ dzień pierwszy nie miał żadnych ważniejszych wykładów ani zajęć mieliśmy wolne aby odpocząć po podroży była to naprawdę dobra decyzja do końca dnia spacerowaliśmy po pięknym kompleksie ośrodka oraz zapoznawaliśmy się z kolegami z innych krajów, zbieraliśmy siły na dzień 2 pelę ciekawych wykładów,zajęć oraz integracji z innymi członkami wymiany.Dzień pierwszy pomimo iż był dniem wolnym był naprawdę super.

Dzień 2

Dzień drugi rozpoczął się od pysznego śniadania była naprawdę ładna pogoda wiec dzień zapowiadał się ciekawie. Po śniadaniu i chwili odpoczynku w pokoju mieliśmy pierwsze zajęcia które prowadziła pani Gabriela i jej pomocnicy. Mieliśmy wiele ciekawych i śmiesznych zajęć w których pani Gabriela chciała abyśmy się lepiej poznali,zapamiętali imiona. W przerwach pomiędzy ćwiczeniami przechodziliśmy na sale obok aby pograć sobie w piłkę. Czas leciał naprawdę szybko zjedliśmy obiad i wróciliśmy do pokoi.
Po posiłku mieliśmy wolne wiec nie marnowaliśmy czasu i poszliśmy nad piękne jezioro nieopodal naszego ośrodka spędziliśmy tak dobre parę godzin siedząc i śpiewając. Gdy zaczęła zbliżać się noc wróciliśmy do budynku i po długich rozmowach w pokojach zasnęliśmy i tak skończył się dzień drugi.

Dzień 3
Dzień zaczął się zwyczajnie. Jak zwykle o 9:00 mieliśmy śniadanie. Po śniadaniu mieliśmy rozgrzewkę pobudzającą i kontynuowaliśmy pracę nad naszymi biznes planami. Pani Gabriela wspierała nas i uczyła czegoś nowego tak samo jak codziennie. Podczas zajęć mieliśmy przerwę na kawę, po tym znowu była godzina zajęć. Po zajęciach był obiad i czas wolny, w którzy dla nas zorganizowali wyjście do Muzeum Zimnej Wojny. Po powrocie uczestniczyliśmy w różnych grach i zawodach które były prowadzone przez animatorów. Po kolacji mieliśmy trochę czasu wolnego i o godzinie 20:30 był czas na oglądanie filmów niestety w języku litewskim.

Dzień 4
Wraz po krótkich zajęciach pojechaliśmy prawie na cały dzień na wycieczkę do pary miast bliżej morza. Po prostu nie da się opisać słowami ile ciekawego tam zobaczyliśmy i zwiedziliśmy. Obejrzeliśmy wygląd jeziora obok jakiego byliśmy ze specjalnego punktu widokowego. Także byliśmy nad morzem bałtyckim, ale nie mogliśmy wykąpać się w nim dla tego że w ten dzień była straszna burza. Po powrocie do ośrodku, było trochę czasu wolnego i po tym kolacja z kiełbasą i piankami przy ognisku.

Dzień 5
Pobudka była późnej niż zwykle, i na śniadanie mieliśmy tosty z kiełbasą i świeże warzywa. Po śniadaniu mieliśmy końcowe przedstawienie naszych biznes projektów, i udało się to bardzo fajnie. Po nim mieliśmy czas wolny że by zebrać nasze rzeczy, a o 14 jak zawsze był obiad. Po obiedzie dla wszystkich byli organizowane różne gry, najciekawszą z których była “Hide and Seek”. Zabawy zajęły cały czas od obiadu do kolacji, na którą jako pożegnanie byli wspaniałe naturalne hamburgery. Przed wyjazdem kończyliśmy pakować rzeczy i okół 9 wieczorem pożegnaliśmy się z tym miejscem.