Zaznacz stronę

Tradycyjnie jak co roku  w dniach 9-10 października  2017 r. odbyła się wycieczka do Zakopanego dla najlepszych uczniów Zespołu Szkół w Gorzycach. Brali w niej udział uczniowie, którzy osiągnęli najwyższą średnią ocen (co najmniej 4,4) oraz wykazali się największą aktywnością w Samorządzie Szkolnym.  Wycieczka była nagrodą za pracę w roku szkolnym 2016/2017 i była w całości finansowana przez szkołę. W wycieczce wzięło udział 22 uczniów i dwóch nauczycieli.

Opiekunami  byli Pan Janusz Gierach  i Pan Tomasz Mękal.

Wyjechaliśmy z Gorzyc o godzinie 8 : 00 w poniedziałek i poprzez  Tarnów dotarliśmy do miejscowości Ząb koło Zakopanego. Ośrodek kolonijno-wypoczynkowy Staszelówka niewiele  się zmienił (poza szerszą bramą dla autokarów)sztuczne boisko wielofunkcyjne z kortem tenisowym, huśtawki, karuzele i trampolina. Właścicielka ośrodka jak zawsze ujęła nas miłym podejściem oraz super smacznymi posiłkami. Po zakwaterowaniu i zjedzeniu obiadu wyruszyliśmy na pieszą wyprawę na Gubałówkę, zeszliśmy obok wyciągu do Zakopanego i mieliśmy czas wolny na Krupówkach. Do ośrodka dowiózł nas autobus, o 19:00 spotkała nas niespodziewana atrakcja – ognisko wewnątrz . Jak się okazało było to pieczenie kiełbasek przy kominku!  Później graliśmy w piłkarzyki i bilard oraz w tenisa stołowego. Po śniadaniu dojechaliśmy do Palenicy Białczańskiej  i wyruszyliśmy pieszo do Morskiego Oka. Trasa  zajęła nam 2 godziny, około pół godziny spędziliśmy przy schronisku i pieszy powrót równie ciekawą trasą .  Następnie wyruszyliśmy do ośrodka na obiad, pakowanie i wyjazd. Do Gorzyc dotarliśmy  o godzinie 21. Wyjazd był bardzo intensywny i pozostawił niezapomniane wrażenia.